۸ پاسخ

تا زمانی که خانواده شوهرزنده ان

تا وقتی ک درمان بشه...
منم درگیرم

ن عزیزم زیاد بگرد باهرچی خوشی اون کارکنی درس میشی

منم حس میکنم از بین نرفته هنوز🙃

من هشت ماه درگیرش بودم الانم فعلا دارم قرص میخورم

اوه تازه افسردگی بچه داریه😅من تاو تاو دمگره

تا ابد😅منم درگیرم ولی باید درمان کنی

قرص هم مصرف کردید؟؟

سوال های مرتبط