تا زمانی که خانواده شوهرزنده ان
تا وقتی ک درمان بشه...
منم درگیرم
ن عزیزم زیاد بگرد باهرچی خوشی اون کارکنی درس میشی
منم حس میکنم از بین نرفته هنوز🙃
من هشت ماه درگیرش بودم الانم فعلا دارم قرص میخورم
اوه تازه افسردگی بچه داریه😅من تاو تاو دمگره
تا ابد😅منم درگیرم ولی باید درمان کنی
قرص هم مصرف کردید؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.