۵ پاسخ

چه عکس جذااابی. 😍

چه زیبا😍😍
بمیرم برای خودمون که اینقدر دلامون پوسیده و داغونه عکس میگم ای کاش یکی پنج روز بچه های منو نگه می‌داشت تنهایی میرفتم سفر😌

اینجا همش خاکه گندش بزنن

این چ گلیه؟

بیرون یعنی کجا

سوال های مرتبط

مامان 🤍ARTIN🤍 مامان 🤍ARTIN🤍 ۱ سالگی
مامان ابتین مامان ابتین ۱۳ ماهگی
مامان هامین🥰 مامان هامین🥰 ۲ سالگی