۹ پاسخ

چون روش های ناجور میزنین توش هوا میره

منم همینطورم بعد یکسال میگم این بخاطر زایمانه طبیعیه هاا🤣🤣🤣🤣

شوهر من عاشق اون صداس 😂😂😂😂😂 ولی من خندم میاد اون می‌ره بیشتر تو حس 😂😂😂😂😂😂

مال خودشو. چون هواگیری نمیشه. دایم توشه

چقدر هم صداش بد لامصب💥😵‍💫

وای دقیقا منم اینجوری شدم ینی چطور میشه درمانش کرد🥹😂

من همش ب شوهرم میگم ببین فک نکنی باد شکمم بوده ها میگه ن بابا میدونم😂

منم اوایل ایجور بودم حالت داگی مخصوصا یهو صدا میومد خودمو میگرفتم گفتم ابروم نره😂😐

ضعف عضلات لگن

سوال های مرتبط