چون روش های ناجور میزنین توش هوا میره
منم همینطورم بعد یکسال میگم این بخاطر زایمانه طبیعیه هاا🤣🤣🤣🤣
شوهر من عاشق اون صداس 😂😂😂😂😂 ولی من خندم میاد اون میره بیشتر تو حس 😂😂😂😂😂😂
مال خودشو. چون هواگیری نمیشه. دایم توشه
چقدر هم صداش بد لامصب💥😵💫
وای دقیقا منم اینجوری شدم ینی چطور میشه درمانش کرد🥹😂
من همش ب شوهرم میگم ببین فک نکنی باد شکمم بوده ها میگه ن بابا میدونم😂
منم اوایل ایجور بودم حالت داگی مخصوصا یهو صدا میومد خودمو میگرفتم گفتم ابروم نره😂😐
ضعف عضلات لگن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.