خانوما من باردارم ۲۰هفتم دندونم درد گرفته چیکار کنم اذیتم 🥺🥺🥺

۸ پاسخ

قطره میخک اگ ضررنداره

من بارداریم دندون درد داشتم روغن میخک میزدم بهش یکم ارومتر میشدم

من الان ۳ ماهه دندون درد امونمو بریده خیلی سخته نمیشه کاریش کرد🙂

حوله گرم کرن بزار منم تو بارداری همین بودم
آب نمک دهانشو میکردم حوله میزاشتم
سرم وصل میکردم من طوری درد میکرد که موهای سرمو ازشدت دردمیکشیدم جیغ میزدم یکسره تاهمون دندون چندروز پیش افتاد

به من فقط استا ساده داده بود

زنگ بزن دندون پزشکی ببین میشه کاریش کرد

اب نمک دهانشویه کن

قطره دنتول بریز روش ولی مراقب باش قورتش ندی

سوال های مرتبط