احتمالا هماتوم داری استراحت مطلق باش نشاسته و آب انار بخور
فردا برو سونو انشالله همه چی اوکیه
عزیزم شیاف نداری شیاف بزار تا زمانی که بری دکتر
خب عزیزم رفتی چیشد چیگفت
دردم داری یانه عزیزم؟
اگه تو خونه نشاسته داری نشاسته بخور
عزززیزم برو بیمارستان خودشون سونو دارن، خونریزی خوب نیست
اگرم میترسی همین الان برو بیمارستان بخش زایمان بگو خونریزی داری هم امپول میزنن هم صدای قلب بچتو میزارن.ولی گمون نکنم سونو بگیرن
فعلاصبحو شب شیافت مقعدی بزارین کار سنگینم نکنین تا برین سونو
هماتوم احتمال زیاد من سر دوتا بارداری هام خونریزی داشتم😞😞😞
منم لکه دیدم سر حاملگی دخترم
رفتم سونو
دکتر گفت بابد استرحت کنم
هرشب هم شیاف میزاشتم
البته من چون یک سقط داشتم قبلش خیلی شرایطم فرق داشت .
انشاالله چیزی نیست عزیزم نگران نباشین
برو بیمارستان صدای قلب بچه رو بشنو بعد شیاف میده
شایدهماتوم پشت جنینه،برو دکتر شیاف میده خوب میشی
شدیده یا لکه، بهتره بری بیمارستان
برو دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.