جنین من چرا همیشه زیر ناف است

۵ پاسخ

مال منم همیشه اونجاست شوهرم میگه میاد اونجا بو میکشه😂😂😂

برا من بالای واژنمه🥲🫤

بچه اولمه نمیدونم هنوز

مال منم هنوز زیر نافه 😂

تا این هفته طبیعی هست از 20هفته به بعد کم کم میاد بالای ناف

سوال های مرتبط

مامان هاکان👩‍👦 مامان هاکان👩‍👦 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان حِسام👶🏻💙 مامان حِسام👶🏻💙 هفته سی‌ویکم بارداری