۳۵هفته و دو روزمه وزن سونو ۲۶۰۰ به نظرتون کمه؟

۵ پاسخ

من ۳۶ و ۵روز رفتم وزنش ۲۷۰۰ بود خوبه دیگه

عالیه دو هفته اخر میاد بالای ۳

نع میانگین زدع ۲۵۰۰

تصویر

اره خوبه

باید حتما ون هفته بری سنووزن گلم؟

سوال های مرتبط