۷ پاسخ

نه دبگه تا ۳۸ هفته میشه ۳ حدوا

بچم ٤١هفته به دنيا إمد وزنش دوكيلو وهفتصد

ترشح زیاد از عفونت هم میتونه باشه استرس نگیر
لیدی میل بخور برا وزنش

منم ۳۵ هفته و ۴ روز ۲۴۰۰ بودم

وزن بچه منم تو این هفته همین بود تازه چند گرم هم کمتر

ترشح با اب کیسه اب فرق داره عزیزم

وزنش واسه هفته ت خوبه که

سوال های مرتبط

مامان آنیسا ؛پرنسا💋 مامان آنیسا ؛پرنسا💋 ۳ ماهگی