نه دبگه تا ۳۸ هفته میشه ۳ حدوا
بچم ٤١هفته به دنيا إمد وزنش دوكيلو وهفتصد
ترشح زیاد از عفونت هم میتونه باشه استرس نگیر
لیدی میل بخور برا وزنش
منم ۳۵ هفته و ۴ روز ۲۴۰۰ بودم
وزن بچه منم تو این هفته همین بود تازه چند گرم هم کمتر
ترشح با اب کیسه اب فرق داره عزیزم
وزنش واسه هفته ت خوبه که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.