۴ پاسخ

من هرچی دارو برا گلو دردو سرفه اس از هرکدوم یه سیسی میکشم میدم ولی به کسی توصیه نمیکنم

دیفن هیدرامین بدون تجویز
شما که نمیدونی مشکلش چیه
کمی نشاسته رو با آب فرنی کن با کمی عسل ولی غلیظ نباشه
میتونه غرغره کنه
آب ونمک مرتب غر غره کنه
بهش پلارژین کیدز بده و فعلا سرخ کردنی نده تا مشکلش رو بفهمی

آب ولرم بده بعد هم دارو

دیفن بده عالیه ق مربا

سوال های مرتبط