وای نههه
اب معدنی حتی خوردنش برا بزرگسال خوب نیست چون توی بطری پلاستیکیه چه برسه ب نوزاد
باید بجوشونی دیگه
اگه میتونی حتما اب ماجان بگیر جوشوندنم نمیخواد
من تا ۴ ماهگی ماجان میدادم،بعدش دیگه اب معدنی البته روش نوشته باشه آشامیدنی بهتره. سعی کن روی بطری رو بخونی که سختی کل اب زیاد نباشه چون اینجوری املاح هم کمتر داره ،۸۰ ۷۰ باشه بهتره باز
عزیزم اب گیر نیاد مجبوریم
من به دخترم ی سری دادم اسهال شد
من همیشه از اولش تا الان آب معدنی دادم و می جوشونم تو بیمارستان هم که به دنیا اومده بود دخترم پرستار آب معدنی داد جوشیده
میگن بهتره اب معدنی رو نجوشونی ولی وقتی اب نباشه و چاره نباشه چه میشه کرد
آب ماجان بگیر
اب با اب چه فرقی میکنه؟
اره چرا نشه منمیکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.