آب معدنی میگن ذرات میکرو پلاستیک داره استفاده نشه در کل بهتره برا نوزاد همون آب معمولی بجوشونی کفایت میکنه
اگر آب لوله کشی شهرتون آشامیدنیه،،،همون شیر آب بجوشون خیلی بهتره نسبت به آب معدنیای آشغال که آب تو هوای گرم توی بطری های پلاستیکی میمونه
نه آب معدنی املاح و سدیم داره نباید بخوره
همون آب شیراستفاده کن یا تصفیه.
آب معدنی که جوشوندن نمیخواد
آب تصفیه جوشیده شده سرد شده
اره
اره...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.