آب معدنی رو بجوشونم برای شیرخشک بچم اوکیه؟؟

۷ پاسخ

آب معدنی میگن ذرات میکرو پلاستیک داره استفاده نشه در کل بهتره برا نوزاد همون آب معمولی بجوشونی کفایت میکنه

اگر آب لوله کشی شهرتون آشامیدنیه،،،همون شیر آب بجوشون خیلی بهتره نسبت به آب معدنیای آشغال که آب تو هوای گرم توی بطری های پلاستیکی میمونه

نه آب معدنی املاح و سدیم داره نباید بخوره‌
همون آب شیراستفاده کن یا تصفیه.

آب معدنی که جوشوندن نمیخواد

آب تصفیه جوشیده شده سرد شده

اره

اره...

سوال های مرتبط

مامان جواد و جانا مامان جواد و جانا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ ۱۶ ماهگی