منم این ماه اولین اقدامم بود
امروز موعدم بود صب بیبی چک زدم منفی شد خیلی خورد تو ذوقم☹️ هنوز پریود نشدم ولی
ایشالا برا شما مثبت شه
منم این ماه اولمه ک اقدام کردم برا بارداری دوم
دوبار فقط اقدام کردم و توکلم بخداس
بچها این ماه کلا یکبار اقدام کردم یه هفته دگ به موعدمه امکانش هست بگیره ؟
انشالله
چند روز بعد پریودی اقدام کردی
چند روز به موعودت مونده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.