امیدوارم با اولین اقدام گرفته باشه🥺

۶ پاسخ

منم این ماه اولین اقدامم بود
امروز موعدم بود صب بیبی چک زدم‌ منفی شد خیلی خورد تو ذوقم☹️ هنوز پریود نشدم ولی
ایشالا برا شما مثبت شه

منم این ماه اولمه ک اقدام کردم برا بارداری دوم
دوبار فقط اقدام کردم و توکلم بخداس

بچها این ماه کلا یکبار اقدام کردم یه هفته دگ به موعدمه امکانش هست بگیره ؟

انشالله

چند روز بعد پریودی اقدام کردی

چند روز به موعودت مونده

سوال های مرتبط

مامان دردونه مامان دردونه هفته سی‌وششم بارداری
مامان دردونه مامان دردونه هفته سی‌وششم بارداری