دورهمیو کی بستن

۱۰ پاسخ

اونقدر همه پریدن بهم

الان دقیقاً زمانیه که باید اتحاد داشته باشیم
فعلا جنگ بیرونی تموم بشه
دسیسه دشمن تفرقه افکنی هست
به اعتقاد هم احترام بزاریم و نمک نشناس نباشیم🖤

از بس ملت افتادن به جون هم . دعوا و فحش کشی

رهبر کشتن 😭

بسکه چرت و پرت میگن خوب شد که بستن

آنقدر مامانا به جون هم افتادن و فوش و فوش کشی بستن بهتر خیلی بد جور شده بود

بهتر که بسته شد

دورهمی چیه

نیم ساعته نمیدونم‌چراااا

ع منم الان دیدم چرا بستن ؟

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی
مامان فندق مامان مامان فندق مامان ۳ ماهگی
مامان اوا مامان اوا ۱۰ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۹ ماهگی
مامان سوگندودیانا❤️ مامان سوگندودیانا❤️ ۱۵ ماهگی
مامان 🐣جوجه ی من⚽️ مامان 🐣جوجه ی من⚽️ ۱۰ ماهگی