اونقدر همه پریدن بهم
الان دقیقاً زمانیه که باید اتحاد داشته باشیم
فعلا جنگ بیرونی تموم بشه
دسیسه دشمن تفرقه افکنی هست
به اعتقاد هم احترام بزاریم و نمک نشناس نباشیم🖤
از بس ملت افتادن به جون هم . دعوا و فحش کشی
رهبر کشتن 😭
بسکه چرت و پرت میگن خوب شد که بستن
آنقدر مامانا به جون هم افتادن و فوش و فوش کشی بستن بهتر خیلی بد جور شده بود
بهتر که بسته شد
دورهمی چیه
نیم ساعته نمیدونمچراااا
ع منم الان دیدم چرا بستن ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.