۳ پاسخ

من پسرم دوماه شیش کیلو بود و از همون موقع مولفیکس سه میبندم تا الان که ۸کیلو هست

اسم مولفیکس میاد عصبی میشم
من برای پسرم وقتی دو ماهش بود سه میبستم یکبار نشد پی پی بیرون نزنه

خانوما من سرماخوردم چ قرصی مجازه بخورم تو شیر دهی

سوال های مرتبط