۳ پاسخ

چیزی که من اطلاع دارم شربت ۳ ماه قطره یک ماه قابل استفاده هست

بله دکتر پسر من میگه دارو های بچه ها حتی همونا که روش زده یکماه بعد باز شدن دور بندازید بازم تا ۶ ماه یا یکسال قابل استفادس الکی میزنن بندازید که هی مجبور بشید بخرید

نه نمیشه

سوال های مرتبط

مامان ریزمیزه 🧒💙و🤰 مامان ریزمیزه 🧒💙و🤰 هفته بیست‌وهفتم بارداری