من همه اینارو دادم به دخترم فایده نداشت فقط اینفکول خوب بود
بستگی داره پدی لاک ک پروبیوتیک اون و کلا کنار داروهای دیگه مینویسن ٫ گریپ میکسچرو اصولا ب بچه های رفلاکسی نمیدن ، دایمیتیکونم بستگی داره بهش میسازه یانه
پدی لاکت و گریپ میکسچر استفاده کردم اثر نداشت
دایمیتیکون
برا نفخ و همه چی من کولیک اید استفاده کردم عالی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.