۵ پاسخ

من همه اینارو دادم به دخترم فایده نداشت فقط اینفکول خوب بود

بستگی داره پدی لاک ک پروبیوتیک اون و کلا کنار داروهای دیگه مینویسن ٫ گریپ میکسچرو اصولا ب بچه های رفلاکسی نمیدن ، دایمیتیکونم بستگی داره بهش میسازه یانه

پدی لاکت و گریپ میکسچر استفاده کردم اثر نداشت

دایمیتیکون

برا نفخ و همه چی من کولیک اید استفاده کردم عالی بود

سوال های مرتبط