دختر من نمیفتاد بهش ، یبوست میشد . .
خوبه من به هردوتا دخترام میدم وزنشون نرماله
نان کامفورت میدم عالیه وزن دهیشم خوبه
درسته میگن نان پف الکی میاره و وقتی قطع بشه پفش میره؟؟ خیلی دوست دارم نان امتحان کنم دخترم تپل بشه🥲
خوبه چون رفلاکس داشت شیر خودم خیلی اذیتش میکرد همشو برمیگردوند هیچی هم وزن نمیگیرفت الان با شیر خشک خیلی خوب شده
عالی و نرمال نه تپلش کرده نه لاغره روز اول ۴ ماهگی بردمش بهداشت ۷ کیلو بود
دختر من خیلی خوب وزن گرفت با نان
من که دادم اصلا وزن نگرفت دخترم خیلی کم بود وزنش
برا دختر من نمیفتاد براش اپتامیل خریدم وزن دهیشم خوب بود دیگه برا پسرمم اپتامیل گرفتم وزن دهیش خوبه
اوایل میدادم خوب بود
خوبه ولی من احساس میکنم پسرم تپل نیس ولی بهداشت گفت زیاد هم هست چون قدش بلنده معلوم نیس
عالی عزیزم من که راضیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.