۴ پاسخ

منم میدم خوب بوده تاالان

من دادم دوهفته استپ وزنی داشت بعدش اضافه کرد

البته با شیر گیگوز با هم میدم

من چند هفتس دارم میدم هنوز معلوم نیست چجوریه

سوال های مرتبط

مامان الینا مامان الینا ۱۱ ماهگی
مامان آقا هیرمان مامان آقا هیرمان ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۱۳ ماهگی