۲ پاسخ

من میدادم عالی بود هم وزن دهیش هم رفلاکس البته دختر من رفلاکس پنهان داشت برای رفلاکس شدید ببلاک ای آر بهتره

وزندهی افتضاح، تاثیری هم رو رفلاکس نداشت اصلا بهترش نکرد

سوال های مرتبط

مامان آقا هیرمان مامان آقا هیرمان ۱۰ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان ♡آقا مهدی یار♡ مامان ♡آقا مهدی یار♡ هفته چهاردهم بارداری