۲ پاسخ

منم میدم وزن نمیده ولی سیر خوبیه سبکه

سلام من یه ماهه میدم شیر خوبی هس یبوست و اسهال نمیکنه بو نمیده و کف نمیکنه که بچه نفخ کنه ولی وزندهیش برای نوزاد من ضعیفه

سوال های مرتبط

مامان آقا هیرمان مامان آقا هیرمان ۱۰ ماهگی