این تب؟؟؟؟




شیرخشک رفلاکس کولیک

تصویر
۱۱ پاسخ

آره تب داره

اره عزیزم تب بالاعه ۳۷/۵ ب بعد تب حساب میشه

بله بالا هم هست

دیشب تا خوده ۱۲ ظهر شاهد این درجه بودم ، دو دیقه هم چشم رو هم نزاشتم

آره پاشویه کن

اره خيليم بالا هست

اره بالاعهه

آره تازه این زیر بغل اگر گرفتی بادی نیم درجه اضافه کنی میشه ۳۹
بهش دارو بده و تن شویه با آب ولرم زیر بغل و کشاله ران انجام بده

ارهههه بالا هستا

اره تب بالاعه

بله تب

سوال های مرتبط