۴ پاسخ

درجه اتو بالا بوده
یه شال سفید پهن کن روش با درجه پایین اتو کن
بده به خیاط برات لایی چسب بچسبونه از پشت

ببر روفو کن بازنگ خودش

آره جیب بزار براش

عزیزم هرچیزیییی رو خواستی اتو کنی روش یه شال و یا یه حوله نازک پهن کن اینجوری بخواد بسوزه هم اون حوله یا شال میسوزه نه لباست

اینم فک نکنم دیده بشه خیلی کوچولو عه

سوال های مرتبط

مامان آراد و آرنیکا مامان آراد و آرنیکا ۸ ماهگی