۹ پاسخ

احتمالا کولیک هست یا گوشاش درد میکنه

پسر منم یسره نق میزنه گریه میکنه خسته شدم

از لثه هاشه دختر منم منو کچل کرد هی گریه میکنه

وااای منن خسته شدم دیگهه واقعا نمیدونم چشهه خستم کرده😭

تنها نیستی مامان🫠

کولیک و رفلاکس داره گریه میکنه دارو میدم بهش بعضی شبا هم کلا نمیدونم چش میشه شیر خودمو نمیخوره پستونک میخوره هی باید تو ماشین دورش بدم

سلام خدمت شما بزرگواران
بنده مادری هستم که با انجام دادن امور نیابتی ازجمله ختم قرآن وختم صلوات وچله ها کمک خرج بچه هام وزندگی هستم ممنون میشم اگر سفارشی داشتید بگین بیوگرافیم ایتاوروبیکام هس
خدا خیرتون بده ان شاءالله

۴ماهگی عادیه این حرکات

یا رفلاکس داره یا حوصلش سرمیره

سوال های مرتبط