من بتام مثبت شدم رفتم دکتر سونو نگرف نیاز نبوده ینی ؟

۶ پاسخ

من هنوز نرفتم 🥹

نه زود هفته8 سنو

مبارک باشه
هنوز زوده برا سونو احتمالا دو هفته دیگه باید بری

بچها بهم بگ من چرا پریود عقب حالت تهوع سینه درد دارم بی بی نزدم

زوده ۷ هفته به بعد برو

الان که سونو چیزی نشون نمیده هفته ۸بری خوبه

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وپنجم بارداری