۴ پاسخ

اره عزیزم منم دایان اینجوری بود پلارژین کیدز و قطره بینی ریختم

دختر منم همین علائمو داره عزیزم پلارژین دادین بهتر شده؟

منم همین مدلی شدم عطسه میکنم و ابریزش دارم یعنی ویروسه😫

اسپری سدیم کلراید بینی رم بزن خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان دونهای آلبالو🍒 مامان دونهای آلبالو🍒 ۲ سالگی