۵ پاسخ

بادکنک مینی عدد یک بگیر بزار کنارش با یدونه مینی کیکی چیزی اگه دوست داری بگیری ..

من هم با بادکنک گرفتم هم یدونه عکس ساده گرفتم دادم به چت جی پی تی برام ادیت زد خیلی طبیعی و خوشگل 😅😅

یک ماهگی پسرم میتونید با جغجغه و تاتی هاش بچینید

تصویر

این یک ماهگی پسرمن

تصویر

این یک ماهگی دخترمه
یکی هم شمع تو دستشه
یه کلیپ هم گرفتم رو دستم درازه

تصویر

توتاپیکام هست عزیزم

سوال های مرتبط