سلام
کرمان کسی پیش دکتر مشایی زایمان کرده ؟ راضی بوده؟

۴ پاسخ

فقط زایمان؟؟
دکتر من بود من راضی نبودم عوضش کردم رفتم پیش زهرا ثانی
عالیهههه ولی فقط تو خصوصی ها هست

دکتر خوبیه عالی

مامانم کرده دکتر خوبیه یه خورده بد اخلاقه

سلام عزیزم نمیشناسمشون
من پیش قاسمی راد میرم

سوال های مرتبط

مامان 🩷✨دخمل مامان 🩷✨دخمل هفته سی‌وپنجم بارداری