خانما کسی بیمارستان سیدالشهدا کرمان زایمان کرده راضی بودید

۲ پاسخ

عزیزم من دوستم ۲۵ همونجا زایمان کرده بشدت راضیه یکی دیگه ازدوستام پارسال زایمات کرده اونم خیلی راضیه

من بودم ولی پرستاراش اصلا رسیدگی ندارن بهت نمیرسن

سوال های مرتبط

مامان جوجه
مامان مامان جوجه مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه
مامان مامان جوجه مامان روزهای ابتدایی تولد