۵ پاسخ

بی تعهد ترین آشغال‌ترین بی مسیولیتترین بیمارستان. من تا خودم نمیرفتم و نمیدیدم باور نمیکردم پرسنل همه سگ اخلاق و پررو رییس بیمارستان اصلا نیست سوپروایزر مفقود شده کلا بیمارستان دست چارتا افغانی و دانشجوهه که هرررر جور دلشون بخواد باهات رفتار میکنن نوزادم ک اصلا بدی دستشون سالم میکیرن ناقص تحویل میدن. خدا لعنتشون کنه همین

بیمارستان پارسا اشغاله

من راضی نبودم مشکل ریه پیدا کردم نمیدونم اخرش چی میشه

دوستم ۲ سال پیش زایمان کرد راضی بود

دوستم میخواد اونجا زایمان کنه

سوال های مرتبط

مامان جوجه
مامان مامان جوجه مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه
مامان مامان جوجه مامان روزهای ابتدایی تولد