کسی بیمارستان پارسا زایمان کرده راضی بودین؟

۳ پاسخ

سلین اونجا بدنیا اومد خیلی خوب بود مخصوصا دکتر مریم‌کریمی

خیلی بیمارستان تعریفی نیست
دلیل خاصی داره اونجا میخوای بری

دخترا من به لطف خدا
رفتم تو40هفته تو روخدا برام دعا کنید زایمان بکنم به سلامتی

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وچهارم بارداری