من هر۳بار بسکی زایمان کردم خیلی راضی بودم واقعا رسیدگی شون خوب بود
من بودم عزیزم خوبه رسیدگی شونم خوبه
من برزویه زایمان اول ودومم بود خیلی رازیم خیلی بیمارستان خوبیه بسکی رم خیلی تعریف میکنن
اقوام ما همه اونجا زايمان كردن و جزو بهترين بيمارستانهاي گنبده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.