۳ پاسخ

بیمارستان دولتی اگه بیمه داشته باشی سزارین هم رابگانه

نمیدونم من زنگ زدم برا سز بپرسم بوق نمیخورد شمارش نمبدونم چرا

اگه بیمارستانش دولتیه ک رایگانه

سوال های مرتبط

مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد