۵ پاسخ

خواهر شوهر من حدود ۹ ماه پیش اونجا زایمان کرد راضی بود

عزیزم من گودرز عمل کردم فوق العاده راضی بودم انتخابم بین محبیان و گودرز بود که رفتم گودرز همه چیش عالی

محیبیان میگه ۴۰ تا ۵۰ طبیعی
و اتاق عمومیه و بدون همراه
میخام ببینم ارزششو داره یا ن

سیدالشهدا مفت نمی ارزه

در کل بین مجیبیان و مرتاض و سیدالشهدا اول خیلی تعریف سیدالشهدا شنیدم بعد مرتاض

سوال های مرتبط

مامان جوجه
مامان مامان جوجه مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه
مامان مامان جوجه مامان روزهای ابتدایی تولد