۷ پاسخ

نسا قشنگم سلاااام خوبی عزیزممم؟؟
کجایی گلی حالتون خوبه؟؟
نسا کاش از تهران خارج میشدین بخدا خیلی خطرناکه همش تو فکرت بودممم

نسا جان درخاستمو قبول میکنید لطفا

راضی ازمیزتی ویت من چرابرنزددوست ندارم

پس چرا من دلم گرفت🥺🕊

یه پوشک بنویسی میاد نمیخاد ک این همه بنویسی😐

من یاد دوتا بچهام میوفتم😂😂😂

هه😅😂دقیقا

سوال های مرتبط

مامان ایلهان مامان ایلهان ۲ سالگی