نسا قشنگم سلاااام خوبی عزیزممم؟؟
کجایی گلی حالتون خوبه؟؟
نسا کاش از تهران خارج میشدین بخدا خیلی خطرناکه همش تو فکرت بودممم
نسا جان درخاستمو قبول میکنید لطفا
راضی ازمیزتی ویت من چرابرنزددوست ندارم
پس چرا من دلم گرفت🥺🕊
یه پوشک بنویسی میاد نمیخاد ک این همه بنویسی😐
من یاد دوتا بچهام میوفتم😂😂😂
هه😅😂دقیقا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.