۶ پاسخ

۱۰ نیم هست کمه گلم اگه قند نداری فقط دلستر بخور خیلی تاثیرش خوبه

مایعات زیادبخور

دلستر زیاد بخور قشنگم

برای من ۹.۵

مال منم خیلی زیاده بیا یکم‌ بدم بهت😂😂

۱۰ ونیم زده

سوال های مرتبط

مامان کیان و کیاشا ♥️ مامان کیان و کیاشا ♥️ ۳ ماهگی
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو ۳ ماهگی