۵ پاسخ

عزیزم چیکار کردی آب دور جنین کم شد

یه ازمایش قند بده خدایی نکرده شاید قند داری

برای وزن اولین سونوگرافیت بوده ؟!

معمولا زیاد شدن آب دور جنین بخاطر قنده باز دقیق ترشو دکترت می‌تونه راهنماییت کنه

کسی میدونه

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچلو🥺 مامان مامان کوچلو🥺 ۱۰ ماهگی
مامان جوجو👼🏻 مامان جوجو👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 ۶ ماهگی