مامانا آب دور جنینم زده۱۱۵.۳۹m یعنی چنده عددش؟؟

۲ پاسخ

برا من زده ۲۲۰m
البته من دیابت دارم و دیابت آب دور بچه رو خدا ی نکرده زیاد میکنه ولی فعلاً زده نرمال من دیشب سنو دادم ۳۱ هفته و ۵ روز

۱۱ سانت. خوبه
از ۹ تا ۱۵ بهترین رنجشه
زیر ۹ معمولا کمه و بالای ۱۵ رو میگن زیاده
اما کلا بین ۵ تا۲۰ باید باشه

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان ۱ ماهگی
مامان هدیه ام البنین مامان هدیه ام البنین ۸ ماهگی
مامان آقا اشکان👩‍👦 مامان آقا اشکان👩‍👦 ۱۰ ماهگی
مامان مامان کوچلو🥺 مامان مامان کوچلو🥺 ۱۰ ماهگی