برا من زده ۲۲۰m
البته من دیابت دارم و دیابت آب دور بچه رو خدا ی نکرده زیاد میکنه ولی فعلاً زده نرمال من دیشب سنو دادم ۳۱ هفته و ۵ روز
۱۱ سانت. خوبه
از ۹ تا ۱۵ بهترین رنجشه
زیر ۹ معمولا کمه و بالای ۱۵ رو میگن زیاده
اما کلا بین ۵ تا۲۰ باید باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.