۱۲ پاسخ

اردن بنظرم بهترینه

کالاندولا عالیه

سودوکرم داشت یکبار زدم بدتر سوخت دیگه زینک اکساید گرفتم میزنم نمیسوزه

کرم جلوگیری از سوختگی فیروز حاوی عصاره کالاندولا
خیلی خوبه من سومیشه میخرم
کلا هرچی کالاندولا داره فک کنم خوبه

ماستلا

ماستلا و دکتر هم کالاندولا دادهه
هر دوش استفاده میکنم، تا الان نسوخته پاهاش خداروشکر

کالاندولا

سودوکرم

زینک اکساید وکالاندولا

سلام عزیزم من این برای پسرم استفاده میکنم واقع راضیم

تصویر

سلام پاماد ان ان

چیکو میزنم وقتایی که دیر بازش میکنم سودوکرم میزنم

سوال های مرتبط

مامان حسین 🩵😍 مامان حسین 🩵😍 ۶ ماهگی
مامان زنبور کوچولو 🐝 مامان زنبور کوچولو 🐝 ۸ ماهگی
مامان سلین و تودلی مامان سلین و تودلی هفته هشتم بارداری