۴ پاسخ

من ب دخترم پلارژین میدادم... خوب کرد

کتوتفین دپازده ساعتی دو سیسی عالیه

پلارژین بگیر

اگه خلطی اموکسی کلاو اگه نه که پدی کاف بده

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۷ ماهگی