۶ پاسخ

صب زد یساعت و نیم دو ساعت بعدش جنگنده اومده بود خیلی دور زد این اطراف

جنگنده چا جوریه

عه چرا تموم نمیشه جنگنده هاشون

یا داخلی بوده یا مسیرش جای دگه بوده مثل کرمانشاه میاد رد میشه می‌ره شهرستان اطراف میزنه

مقصد جای دیگه بود داشته رد میشده

يعني از تو خيابون فرار ميكردن يا از خونه ها؟

سوال های مرتبط