۱۰ پاسخ

خیلیییی خوبه
من ۳۶هفته ۲۸۰۰بود۳۷هفته و۶روزبه دنیااومد۲۹۰۰بود

منم ساعت ۸ میرم سونو دقیق ۳۶ هفته و ۶ روزم الان

خیلی خوبه پسر من ۲۵ روزه بدنیا اومده تازه ۳ کیلو ۲۰۰ گرمه

عالههه

اره بابا خوبه

عالی وزنش خوبه

عالیه عزیزم ، من ۳۷ هفته تمام رفته بودم ۲۹۰۰ بود

قبلا سونو رفتی چقد بود چند هفته؟

عالییی

عالیه دیگه

سوال های مرتبط

مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو ۸ ماهگی