خیلیییی خوبه
من ۳۶هفته ۲۸۰۰بود۳۷هفته و۶روزبه دنیااومد۲۹۰۰بود
منم ساعت ۸ میرم سونو دقیق ۳۶ هفته و ۶ روزم الان
خیلی خوبه پسر من ۲۵ روزه بدنیا اومده تازه ۳ کیلو ۲۰۰ گرمه
عالههه
اره بابا خوبه
عالی وزنش خوبه
عالیه عزیزم ، من ۳۷ هفته تمام رفته بودم ۲۹۰۰ بود
قبلا سونو رفتی چقد بود چند هفته؟
عالییی
عالیه دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.