۶ پاسخ

۳۵ هفته و ۱ روزی…این وزن عالیه

آره عزیزم خوب بوده

عااااااالی

عاالیه

آره کدوم سونو رفتی

سلام ببخشید چه چیزایی میخوردید برای وزن گیری ؟
من ۳۱هفته بود رفتم سنو ۲۸۰۰بود
همش استرس دارم کم باشه وزنش

سوال های مرتبط

مامان سـلیـن وماهلین مامان سـلیـن وماهلین ۱۲ ماهگی
مامان دلوین🍼👶🏻 مامان دلوین🍼👶🏻 ۱ ماهگی
مامان نورا خانم🌸🍭🐥 مامان نورا خانم🌸🍭🐥 ۱۲ ماهگی
مامان آیــاز🩵❄️ مامان آیــاز🩵❄️ ۴ ماهگی