دخترا ۳۶ هفته ۳ روز
وزن نینی ۳و۳۰۰ خوبه؟

تصویر
۱۳ پاسخ

ماشالا عزیزم انشالا زایمان راحتی داشته باشی .قشنگم میشه بگی لیدی میل از کی شروع کردی چی خوردی من وزن خودم اصلا بالا نرفته استرس گرفتم برا کوچلوم

آخرین سونوت بودعزیزم

ماشاالله عالیه

ماشالله عالیه 😍🧿

خیلی خوبه ماشالله

عالیه

خیلی خوبه

ماشاالله آره

اره بابا زیادم هست تا ۴۰ هفته ۴و رد میکنه

اره عالیه

ماشاءالله خوبه
مال من 31 هفته است 1 کیلو 500
چی خوردی برا وزن گیری جنین؟

اره عزیزم خیلی خوبه

اره خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان آرتام مامان آرتام روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلماه 🧿🎀🫀 مامان ایلماه 🧿🎀🫀 ۱۲ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان مامان کوچولو🥹 مامان مامان کوچولو🥹 ۲ ماهگی
مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی