خانما وزن دخترم تو ۳۶ هفته و ۳ روز
۳/۵۰۰ وزنش خوبه؟🥺

۲۹ پاسخ

منم ۳۶ هفته و ۴ روز ۳ کیلو بود

عالیع دختر من ۲/۵۰۰بود

عالیه ماشالله

تا ۳۸ یا ۳۹ هفته فک کنم تا ۴ کیلو برسه
ک اونوقت باید سزارینت رایگان باشه

ای جانم ماشالله چشم حسودش کور
چیا میخوردی

ماشالااا

عالیه

من 38هفته هستم بچم 2کیلو 600هستش 🥺🥺

ماشالله😍

عالیه

هزار ماشالله 😍🥹❤️به به

ماشاالله بگین

عالی👏🏻

عالیه وزنش ولی الکیه سونو من ۳۷ هفته ۳۴۰۰ بود ۳۸ هفته ۳۲۰۰ اومد

عالیه عزیزم

عاااالیییه

خیلی خوبه وزنش

چشم بد دور
نگو تا بچه چش نخوره😒🥲🥰

ماشاالله هزار ماشاالله اگه طبیعی باشی 4کیلو رد می‌کنه

عالیه ماشالله

من ۳۶ هفته و ۳ روز ۲۷۰۰ بود

ماشالله عالیه وزنش
چیا خوردی وزن گرفته

عالیه

من تو هفته ۳۰ هستم بچم یک کیلو و ۳۰۰ گرمه

خب چکار کردین وزنش اوکی شده

عالیه

عالیه ماشالله

عالیه 😍

عالیه

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم نلا♥️💞 مامان دختر نازم نلا♥️💞 ۷ ماهگی
مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی
مامان دلوین🍼👶🏻 مامان دلوین🍼👶🏻 ۱ ماهگی
مامان سـلیـن وماهلین مامان سـلیـن وماهلین ۱۲ ماهگی
مامان نورا خانم🌸🍭🐥 مامان نورا خانم🌸🍭🐥 ۱۲ ماهگی