۷ پاسخ

منم همه ی اینارو دارم میخورم خداکنه نی نی منم مثه نی نی شما خوب وزن بگیره ماشالله هزار ماشالله ش باشه انشالله بسلامتی و با دل خوش بغل بگیریش عزیزم

عالیه

خیلی ام عالی

خیلیییی خوبه
چی کارکردی 😁

خیلی خوبه چی خوردی

ماشالا عالیه

نه عزیزم عالیه چی خوردی که نی نیت خوب وزن گرفته؟

سوال های مرتبط

مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی
مامان سـلیـن وماهلین مامان سـلیـن وماهلین ۱۲ ماهگی
مامان قرص قمر 🌜 مامان قرص قمر 🌜 ۲ ماهگی
مامان آتای مامان آتای ۷ ماهگی