۶ پاسخ

خوبه دیگه دختر من 36هفته هنوز اونم تخمین میزنه 2500گرمه

تا ب دنیا بیاد ۳۲۰۰ میشه

بله س کیلو هم شاید بیشتر بشه

خوب دیگه برا سزارین برا طبیعی دکترا انتطار دارن ۳ کیلو نیم بشع برا تو عالیه وزنش

چیا میخوری

عالیه دیگ

سوال های مرتبط

مامان قلب من مامان قلب من ۱ ماهگی
مامان نورا خانم🌸🍭🐥 مامان نورا خانم🌸🍭🐥 ۱۲ ماهگی
مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی
مامان مامان کوچولو🥹 مامان مامان کوچولو🥹 ۲ ماهگی
مامان سـلیـن وماهلین مامان سـلیـن وماهلین ۱۲ ماهگی