بچه ها ۳۶ هفته و ۵ روز وزن جنین ۳ کیلو خوبه ؟

۱۱ پاسخ

عالیه عزیزم واسه منم همینقد بود

وزنش یکم زیاده

عالی هست

تصویر

اره خیلی خوبه

ژنتیکی درشت هستین خودتون یا همسرتون احتمالا

چی خوردی برا وزن گیری 😍😍

اره ماشالله

عزیزم برلی وزن گیری چی استفاده میکنی؟

عالیه عزیزم مال من هفته پیش ۳کیلو بود

اره عزیزم

ماشاالله ، خوبه ، چی می‌خورید واسه وزن گیری ؟

سوال های مرتبط

مامان سـلیـن وماهلین مامان سـلیـن وماهلین ۱۲ ماهگی
مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی
مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی
مامان نورا خانم🌸🍭🐥 مامان نورا خانم🌸🍭🐥 ۱۲ ماهگی
مامان قلب من مامان قلب من ۱ ماهگی