۴ پاسخ

سونو چی دادی !؟؟؟
چقدر کامله!!

من چندسال پیش چسبندگی داشتم یه دکتر گفت دارو یکی گفت عمل رفتم پیش یه دکتر گفت دارو در حد یک ماه میدمت خوب نشدی بعدش عکس رنگی ولی بعدش رفتم گفت خوب شدی پیگیر نشدم اصلا.. اگر میخوای برو پیشش پروفسور هست اهوازه هم

به دکترت نشون دادی

عکس رنگی بگیری لوله هات باز میشن

سوال های مرتبط