۵ پاسخ

من یک ساله اقدامم نشدم هنوز

با سبک زندگی درست احتمال درمانش خیلی میره بالا

من باردار شدم طبیعی اما چون خود ایمنی داشتم سقط شد ولی مشکلی تو باروری با پلی کیستیک ندارم خیلیها باردار میشن .. اما اگه دارو تقویت فولیکول بخوری بهتره

من داشتم بعد ۱ سال شد ولی از دست دادم‌۶ هفته بودم

سلام عزیزم من دارم و دوساله اقدامم و فعلا باردار نشدم

سوال های مرتبط