دختر منم تا دوماه همنجوری بود جوری که چشمش باز نمیشد جوش میخورد با چرک ها بچه اولم البته با پنبه و اب داغ تمیز میکردم نمیدونستمچیکار کنم دیگه بردم دکتر قطره چشم داد هر 6ساعت ریختم دث روزهه خوب شد
احتمالا مجاری اشکش بستس حتنا ماساژبده ک باز بشه برا پسر من باز نشد عمل شد میل زدن براش
گوشه داخلی چشمش رو بینی رو دایره ای ماساژ بده موقع شیر دادن
یه پنبه هم باچایی سرد شده خیس کن آب اضافشو بگیر چشمشوپاک کن
من پسرم همینجوری بود دکترش گفت همینارو انجام بده خوب میش
باید ببری دکتر بش قطره بده خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.